HTML

Rémálmok

2010.05.09. 23:22 Csodabogár

Jó régen nem jártam erre, most is szinte véletlenűl találtam rá erre a blogra. Ha ujra be kellene jelentkeznem, nagy bajban lennék, már elfelejtettem a jelszavamat. Sajnos egyre romlik a memoriám. Talán jobb azoknak, akik rossz memóriával születnek, mert hozzá szoknak, hogy mindent fel kell irni stb. Engem viszont ifjabb koromban remek memoriával áldott meg a sors. Telefonkönyvet is kivűlről tudtam. Na most bánom. Még ma is sokszor azt hiszem, hogy na ezt biztos nem felejtem el. Aztán kiderül, hogy mégis. Rengeteg időmbe kerül, ezeknek a feledékenységeknek a rendbehozatala.

Mostanság egyre gyakrabban belémvillan, hogy jajjj mi lesz. Mi lesz ha már nem tudom magam intézni a dolgaimat. Nincs senki aki kiismerné magát az én ügyeimben. B. talán igen, de meddig? Most mondta, hogy az auto biztosítás az én nevemre érkezett, mert neki a kora miatt már nem akarnak biztosítani. Mi lesz ha nem vezethet? Engem nem zavar ha nincs kocsi, megvoltam nélküle. De ő? Összeomlik ha nem vezethet. És tényleg jól vezet. Figyel, reakciója remek, nem álmosodik el, szóval semmi baj, de kit érdekel ez?

Rémséges felriadásaimat senkinek nem kívánom. Rendszerint arra ébredek, hogy már senki nincs körülöttem és nagy bajban vagyok. Persze ez csak egy pillanat, aztán rájövök, hogy nincs semmi baj, de rohadt rossz érzés.

Lehet, hogy a közelgő kerek születésnapok teszik, nem tudom. Vagy a sorozatos természeti csapások. Hamufelhő, olajkiömlés, földrengések. Mind olyan dolog amire senkinek nincs ráhatása. De a mindennapi politika se kutya. Most a görögök, aztán a porugálok, spanyolok és olaszok. Magunkról már nem is beszélek. Mi lesz ha csődbemegy a világ? Nem szeretnék mégegyszer az életben nyomorogni. Én már kinyomorogtam a magam részét.

Utálatos egy szép májusi napon ezekkel foglalkozni. Adjon nekem a Sors majd egy gyors halált!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://73evem.blog.hu/api/trackback/id/tr441987200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.07.09. 17:20:39

"Csodabogár 2019.07.09. 16:33:24
@London2009: A főváros és környékén lehet meinden féle tv adót nézni hallgatni. Igazi vidéken van az M1 és a Kossuth rádió. Nemigen járok vidékre, de akik kiismerik magukat ezzel szokták magyarázni a remek választási eredményeket.
A fejekben sajnos mélysötétség van, tisztelet a biztos létező kivételnek."

Szóval nyugger.

Vidéken is ugyan azokat a tv, és rádióműsorokat lehet nézni mint a sötét fővárosban. Igaz, a vidéki emberek elsöprő többsége nem a tv előtt bassza az anyját nap mint nap, mert van kertje, udvara, amivel van munka, vannak rokonai, barátai, szomszédai, akikkel tartja a kapcsolatot,és nem csak arról szól az élete, hogy az utcán vadidegen emberekre vigyorog, mint a vettmalac. Nem a vidéki ember sara, hogy ez az ország már évtizedek, évszázadok óta főváros centrikus, hogy minden fejlesztés, értsd gazdasági, kulturális, oktatási, eü. stb Budapestre koncentrálódik. És ennek ellenére a vidékről származó emberek ugyan olyan, vagy jobb szinten teljesítenek pl.a felsőoktatásba, mint az öntelt, pökhendi hülye pestiek.
Ti nagyon okos pestiek a vidéki emberek rovására vagytok elhalmozva a földi jókkal, és nem azért, mert olyan kurva okosak, műveltek vagytok.

Alapvetően naplopók vagytok. Nézd meg nyugger a blogvilágot. Nézd meg a liberofasiszta hulladékblogot, ahol kommentelsz. A határátkelőt.
A kommentelők elsöprő többsége budapesti. Azok is akik itthonról kommentelnek, meg azok a hulladékok is akik külföldről. Ide értve a bloggazdát csákgyuszikát is. Mindegy hová kerültök, nem tudtok magatoknak értelmes elfoglaltságot találni csak ülni a szobában, lesni ki a buta fejetekből, kommentelgetni, szidni Magyarországot, szidni a magyar népet, mocskolni a vidéki embereket.

Köpnivalók vagytok,és akkor még finoman fogalmaztam.
süti beállítások módosítása